heard
Ewangelia wg św. Jana 19:8
A gdy Piłat usłyszał te słowa, bardziej się uląkł.
Księga Przysłów 29:25
Strach człowieczy stawia sobie sidło; ale kto ma nadzieję w Panu, wywyższony będzie.
Księga Izajasza 51:12
Ja, Jam jest pocieszyciel wasz. Któżeś ty, że się boisz człowieka śmiertelnego, i syna człowieczego trawie podobnego?
Księga Izajasza 51:13
Że zapominasz na Pana stworzyciela swego, który rozciągnął niebiosa, i założył ziemię? a że się lękasz ustawicznie każdego dnia popędliwości trapiącego, gdy się gotuje, aby zatracał? Ale gdzież jest ta popędliwość trapiącego?
Księga Izajasza 57:11
Kogożeś się obawiała i lękała, iżeś kłamała? Na mięś nie pomniała, aniś tego przypuściła do serca swego: dlategoż to, żem Ja milczał, a to z dawna, nie boisz się mnie?
Ewangelia wg św. Łukasza 12:5
Ale wam okażę, kogo się bać macie: Bójcie się tego, który, gdy zabije, ma moc wrzucić do piekielnego ognia; zaiste powiadam wam, tego się bójcie.
Dzieje Apostolskie 4:19
Piotr i Jan, odpowiedzieli im: Czy z punktu widzenia Boga słuszne jest słuchać was bardziej niż Boga? Sami osądźcie.
and sat
Księga Psalmów 58:1
(Przedniejszemu śpiewakowi, jako: Nie zatracaj, pieśó złota Dawidowa.)
Księga Psalmów 58:2
O zgromadzenie! Izali poprawdzie sprawiedliwość mówicie? A uprzejmież sądzicie, wy synowie ludzcy?
Księga Psalmów 82:5-7
5
Lecz oni nic nie wiedzą, ani rozumieją; w ciemnościach ustawicznie chodzą; zaczem się zachwiały wszystkie grunty ziemi.
6
Jam rzekł: Bogowieście, a synami Najwyższego wy wszyscy jesteście.
7
A wszakże jako i inni ludzie pomrzecie, a jako jeden z książąt upadniecie.
Księga Psalmów 94:20
Izali z tobą towarzyszy stolica nieprawości tych, którzy stanowią krzywdę miasto prawa?
Księga Psalmów 94:21
Którzy się zbierają przeciwko duszy sprawiedliwego, a krew niewinną potępiają?
Księga Eklezjasty 5:8
Zabawa koło ziemi ma pierwsze miejsce u wszystkich; i król roli służy.
Księga Amosa 4:7
Jam też zahamował od was deszcz, gdy jeszcze były trzy miesięce do żniwa, a spuściłem deszcz na jedne miasto, a na drugiem miasto nie spuścił; jedna dziedzina była deszczem odwilżona, a druga dziedzina, na którą deszcz nie padał, uschła.